„Nepregătitul” și „Nehotărâtul”

28 Iun

Măi, eu chiar vreau să știu dacă există bărbați nepregătiți pentru o relație? Replica „Nu sunt pregătit pentru o relație” e pe bune sau e doar o mască a replicii „Nu ești tu cea cu care îmi doresc să împart bune, rele, dimineți, seri și momente”?

Am tot auzit chestia asta. Damn it, am și trăit-o pe pielea mea. „Nu sunt pregătitul” ăsta te lovește în moalele capului când ți-este lumea mai dragă. Și te omoară cu totul când vezi nepregătitul în cauză cu o gagică de mână, la nici două săptămâni după ce iți dădea explicații de ce nu poate să-și ia un angajament față de tine.

Personal, nu știu dacă am fost vreodată pregătită pentru vreo relație. Toate au venit când mă așteptam mai puțin și după ce am spus multor alții că n-am cum să intru într-o relație tocmai atunci.

Nu știu ce înseamnă pentru bărbați replica asta, dar știu foarte bine ce înseamnă pentru femei. „Nu sunt pregătită pentru o relație” semnifică, în mod foarte clar, „Nu te vreau pe termen lung pentru că nu ești ceea ce-mi doresc.”

Pentru mine nu există nici bărbatul “Nu știu ce vreau”, la fel cum nu există nici bărbatul “Nu e momentul potrivit”. Când un bărbat te vrea cu adevărat și nu numai pentru o noapte va face ceva în privința asta. De fapt, ei își dau toată silința și dacă este numai pentru o noapte, nu? Cel puțin așa ar trebui să fie un bărbat: luptător și hotărât. Așa e cel de lângă mine și așa trebuie să fie toți, altfel nu i-am mai numi bărbați.

Deci ce trebuie să facă femeile? Să creadă când un bărbat le spune că nu sunt în stare să aibă o relație serioasă, care implică monogamie și respect? Sau să înțeleagă că nu sunt ceea ce-și doresc lângă ei.

Eu pot doar să garantez că pentru o femeie „Nu sunt pregătită pentru ceva serios” înseamnă „Fuck, your not the one I am waiting for”.

Am sau n-am dreptate?

Editare ulterioară!
Sursa articolului: o ieșire cu patru fete la înghețată

4 răspunsuri to “„Nepregătitul” și „Nehotărâtul””

  1. Cristiana 29 Iunie 2010 la 9:04 am #

    @Carmaencita Bineînţeles că poţi şi probabil vei mai fi (asta dacă am permisiunea) 🙂

  2. Carmaencita 29 Iunie 2010 la 8:52 am #

    Pot sa ma consider muza ta?! 🙂

    E ca in „He`s not that into you”… Daca te vrea iti va arata asta si va face tot posibilul sa te aiba, iar noi, femeile suntem de cele mai multe ori regula, nu exceptia (cei ce au vazut filmul inteleg)…

  3. Cristiana 29 Iunie 2010 la 6:57 am #

    Mulțumesc pentru aprobare 🙂 Și treaba asta cu „Situația e aceeași pentru ambele părți” e subiect inepuizabil. Eu niciodată n-am crezut că bărbații sunt de Marte și femeile de pe Venus. Nu cumva încercăm noi să ne diferențiem prea mult?
    Cu permisiunea ta, voi trata „problema” asta într-un articol 🙂

  4. Lucian M. 29 Iunie 2010 la 12:53 am #

    ai mare dreptate ..
    replica ” “Nu sunt pregătită pentru ceva serios” înseamnă “Fuck, your not the one I am waiting for” ” … e aceeasi si pt barbati
    singura diferenta e ca barbatii trebuie sa-si bata capu ce sa zica/cum sa rupa relatia .. fara sa se declaseze inundatii la vecinii de sub si sa nu para ” brute ” si ” inumani „.
    eu am fost in situatia in care a trebuit sa rup o relatie .. pt k .. nu era ” the one „, si mi-a luat o luna sa pregatesc terenu k sa rup relatia, k sa-i fie ” mai usor ” .. desi a iesit tocmai invers.
    la fete e mai usor sa rupa o relatie .. k ” doar e barbat .. ii trece repede „… desi situatia e aceeasi pt ambele parti.
    Inspiratie 😉
    c’Ya

Lasă un răspuns

