Întrebarea de joi

17 Iun

De ce, după ce creşti, încep să te deranjeze lucruri care, nici nu le observai odată? Pe cuvânt că nu-mi aduc aminte, copil fiind, să mă plâng că e prea cald afară, că n-am aer, că mă sufoc.

De ce pe adulţi îi deranjează o grămadă de lucruri?

Ăsta e unul din motivele pentru care vreau să fiu copil. Să nu mă deranjeze nici un anotimp, să alerg toată ziua şi să nu obosesc. Şi apropo, eu nu ţin minte să fi ştiut ce e ăla stres acum câţiva ani.

2 răspunsuri to “Întrebarea de joi”

  1. alina 30 Iunie 2010 la 5:48 pm #

    pentru ca nici cand erai copil nu stiaia ce e aia ….chirie….sesiune….lipsa de bani de epilat…geanta aia care sar potivi de mine cu toalele pe care le ai ….cum e sa nu poti sa ti iei cateodata un suc …..fara o mie fara o paine …nu te intrebai oare cand imi voi lua toaat colectia aia editata nou de opere freud care e 2 mil juma pe care inca nu o am …..si tot asa…eu cand eram copil nu stiam nici ce zi a sapt e..

    • Cristiana 30 Iunie 2010 la 7:14 pm #

      Corect!
      P.S E nici acum nu știu tot timpul în ce zi a săptămânii mă aflu…

Lasă un răspuns

